Jobbigt

Idag känns det faktiskt lite motigt att åka & jobba. Kan ju vara för att jag hade elad tur i går & även denna tur känns som en delad eftersom jag börjar kl 12-21.30. Är lite seg idag,bakfull känns det som men det kan jag ju inte vara. Kanske av allt gois & chips igår som Johanna bjöd på :) Gött! Men i morgon blir det nyttigt igen hoppas jag. Fasst på Tordag fyller ju storkillen 2 år & då bjuds det på tårta ju. Det måste jag ju smaka.

Oj, vad snö det är ute idag föresten! Hoppas min bil inte behöver skottas ut. Usha! Säkert inte plogat ute på vägen heller :( Då jäklar! Nee, nu orkar jag inte skriva nått mera.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Emma

Just ja, Liam blir ju 2år på torsdag, stor killen! :)

2009-02-08 @ 14:15:25
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Japp, han blir ju det! :) Hoppas att allting är bra me dej?

2009-02-08 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0