Kalasbiler

Oj, va med saker Liam fick igår, han tackar alla som kom & gjorde hans kalas så roligt :) Han är så gla för alla saker han fick Det är verkligen överflöd av saker i hans rum nu. Tur att han snart ska få ett nytt större rum :)

Han fick 2kartonger med dupplo,mkt kläder,leklera,nasse nalle,rtiblock,matta,godis,bondgårdsdjur & traktorer med vagnar,ratt som har olika ljud som man har i bilen. Dinosarier,saker till spisen. Ja,säkert en massa saker jag glömmt nu.

Nu ska jag lägga upp lite kalasbilder. Hoppas det funkar :)

Blev en kanon dag i går,både inne & ute :D
Tårta :)Tuffing me tatuering :)Alex på besök & gratulerar Liam. Pappa gäspar haha.


Farbror,pappa & Liam kikar på ratten.


Stort paket :)

Leker med leklera.

Liam,Johanna & Neo. Liam gömmer sig dock ;)


Leker med dupplo.



Wihoo,hoppa & hoppa. By the way: fråga inte va jag gör för min på kortet tack!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka härliga bilder! :D ser ut som Liam stortrivdes på sin födelsedag/sitt kalas! :) hihi...Vad kul!

2009-02-13 @ 15:16:52
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tjoho! Grattis till Liam :)

frän tårta måste jag också säga!! hehe :)

Och måste säga en till sak, och det är att Schiit vad du har blivit smal sofie...

Fin fin är du!

Sköt om dig/er!

2009-02-13 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0