Lagt ut?

Buhu, min farfar hade frågat om jag väntade barn igen, haha. Han hade minsan sett när jag var där sist att magen hade blivit mkt större. Kan ju vara bra att höra sånna saker i bland faktiskt! Usha, jag måste verkligen ta tag i detta nu. Jag får inte äta nått mera onyttigt nu. El ja, onyttigt? Men jag måste hålla mig inom ramen för poängen. Jag har ju lagt på mig, vet det. Men många som säger att det inte syns! Men jag vet att det gör det & särskilt när en gammal gubbe med dålig syn säger att jag lagt ut & till & med tror att man är på smällen igen! Men kanske jag kommer i gång bättre denna gången med den kommentaren i bakfickan!

Eftermiddagen har vi spenderat ute. Mamma & mormor har vrit på besök en sväng så jag, Liam & Alma gick ut för att leka i snön. Fredrik kom precis hem när vi gick ut, gick in ganska snabbt då han frös. Jag, Liam & Alma stannade ute & åkte kälke en stund till. Liam älskar att åka kälke! Tur att han fick en i julklapp. Snart blir det presenter också. Om ca 2 dagar. Undra om Liam ska vara ledig från dagis då? Mamma ska jobba kvällen å & börjar kl 14 & om Liam ska vara på dagis så hinner hon inte komma eftersom han slutar halv 2. Humm? Jag vet inte riktigt hur vi ska lösa det. Han blir ju fira på dagis också me glass & glassen vill han nog inte gå miste om :P Nee men kan ju vara skönt att vara hemma också när man vet att det kommer folk. Men som sagt får se. Ska prata lite med fröknarna i morgon då jag lämnar honom.

Nu ska jag & Fredrik kika på tvn en stun till, el kanske man ska plocka i hop alla leksaker som ligger efter golvet igen för 5gången :P Liam är riktigt uktig på att riva fram allting. Hälla ut alla sina backar & lådor me allt småkrafs i, inte för att leka me sakerna som hamnar på golven. Tror han bara tycker att själva hälla ut grejjen är rolig. Han gjorde kväll tidigt i kväll, redan halv 7 men låg & prata ett tag först. Badat har han också gjort så nu är han rena & fina killen. Kammade hans lång hår bakåt efter badet haha, riktig raggare vart han. Söt ungen våran <3 Ny pyamas har han fått också av farmor/farfar me ett självlysane skelett på,tack!

Gonatt säger väll jag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0