Rullat på

Dagen & kvällen på jobbet har rullat på ovanligt fort, fasst jag har varit seg & inte riktigt med på allting känndes det som. Blir så när man inte jobbat på ett tag, man blir lix seg på något knepigt vis då. Fasst det har ändå som vanligt varit jätte stressigt i bland & man har jobbat på som en tok. Jag gillar när det är stressigt! Känndes inte som jag jobbat så många timmar som jag ändå har gjort idag från kl 12-21, bra det ju!

Nu har jag hjälp Fredrik med att skriva ett personligt brev som han ska lämna in tillsammans med Cv. Hoppas att det blir godkänt bara. Både han & jag är skit dåliga på att skrva sånt dära ju. Men man måste ju försöka iaf kan inte få annat än ett nej! Jag hoppas verkligen att han får jobbet! Han ska in en sväng & lämna in det i morgon, hoppas jag iaf. Han verkar inte på topp för att göra det. vet inte varför heller. Han tror inte att det är någon bråska men det är det ju. Vipps så är jobbet tillsatt någon annan.

I morgon blir det Bvc, mamma ska med oss då men hon ska på Hälsocentralen där nere. Sen blir det Hudik för att hämta mamma då hon lämmnat in bilen på lagning. Hon som nyss köpt den & felet var inte det billigaste att åtgärda heller. 8 tusen spänn! & inte kan hon begära pengar av bilfirman heller, den hade gått i konka :( Otur? Jaooo.

Nu ska jag kika på lite bloggar! Ett måste att läsa favvisbloggarna på kvällen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0