Sittups

Yes, fick för mig att göra några sittups nyss. Var ju så länge sen jag gjorde det. Förut blev det varjedag! Gjorde iaf 100st nu. Trode inte att jag skulle orka det eftersom det var så länge sen men det gjorde jag :) Nu bränner det i magmusklerna. Och ja, jag har sånna även om dom inte syns haha. Tänk om man hade en tvättbräda till mage va? Det skulle inte vara helt fel. Men jag kommer nog alldrig lyckas med det. Inte som min mage ser ut. Hänger som alldrig förut. Blev så efter jag fick Liam. Men det förstog man ju när magen var så stor som den är i 9e månaden ;) Men för mig gör det inte så mkt ändå. Jag har fått bort mkt ändå & det är jag glá för. El ska jag säga fick bort mkt? Det mesta har väll kommit tillbax igen tyvär. Men nu ska det bort igen! Inte allting går så klart att få bort men lite iaf :) Kommer alltid att ha lite mage! Synd att man ska ha så mkt bristningar efter graviditeten. Smörjde ju alldrig in mig på magen när jag var gravid. Kanske jag inte hade fått lika mkt bristningar då? Ja, jag vet då inte! Men det är inte snyggt iaf. Men jag har börjat lärt mig nu efter mkt tänkande på att strecken är ju efter Liam, ett minne av att Liam har legat i min mage :) Dom kommer inte att gå bort! Blekna gör dom väll men dom kommer alltid att finnas där. Efter jag fått alla mina barn så ska jag gå & ta bort dom hos en läkare! Vet inte riktigt hur mkt det kostar el vart man kan göra det någonstans men jag vill nog ta bort dom då! Fasst ja, kommer ändå att kännas knepigt konstigt nog av att dom inte är där. Dom är ju som sagt efter Liam & hans kankse kommande syskon så. Jaja, vi får se helt enkel! Visar ju ändåi inte min mage ofentligt. Men det är just det som är poblemet kanske? Att inte våga ha bikini.

Jag & Johanna skulle ju köpa träningskort på kraftvalvet i stan. Tror ni vi gjorde det? Nix! Det var ju bl.a därför vi åkte in till Hudik. Humm, senil? Japp. Jag börjar ärligt att bli det tror jag. Glömmer bort saker jätte lätt nu. Kanske det är för att man har så mkt saker i skallen att tänka på? Ja, vem vet. Jag vill då inte bli senil redan. Jag är trots allt bara 22 år! Läskigt är det iaf att glömma bort saker tycker jag.

Fint väder idag. Har ni varit ute? Det har jag :) Soligt & skönt! Man får vårkänslor helt enkelt. Hoppas jag hinner gå ut & gå en sväng i morgon också. Men börjar kl 12 & med alla bestyr som är här hemma först så hinner jag nog inte. Undra när jag börjar på Måndag? Måste kika det. Bra att planera in promenader så det blir av. Tur att Liam är frisk nu iaf & kan vara ute. Han älskar att vara ute & åka kälke. Han tror att han åker skoter då. Låter precis som en skoter haha. Ömm, ömm säger han :) Gopojken våran. Han har nog sett hur pappa gör när han åker skoter. Tyvär vågar han inte åka vanligt skoter. Låter för högt antar jag. Men han har åkt en gång när han var mindra faktiskt.

Jaha, nu är väll detta sista inlägget för idag iaf. Det har jag trott att alla inlägg jag skrivit idag har varit men icke. Måste ha något att fördriva tiden med innan jag ska fara. Men hej då!

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Igår var det grymt fint väder. Fick vårkänslor vi med. Gick ut ocg gick, upp till Norra Berget igår, här i Svall, så fint att se på utsikten och snön som glittrar av solen. Fast nu vill vi helst att det blir plusgrader, så det blir vår på riktigt.

2009-03-01 @ 12:48:49
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0