Solig & fin Söndag.

Idag har vi också varit ute & lekt i snön & åkt kälke. Det har varit jätte fint & härligt väder ute, fasst det var inte så jätte varmt. Men vi klädde på oss ordentligt. Fredrik & Viktor åker som vanligt med skotrarna, det har pågått hela helgen :) Liam sover lite nu, han var så trött. Men han kan inte sova så jätte länge för då kan han inte sova ikväll, dagis i morgon så det blir en tidig kväll.

Ikväll undra syrran om vi ville komma dit & käka semlor som hon bakat, hinner dock inte :( Isånnafall blir det sent. Jag hade tänkt baka bröd ikväll också men vet inte om det blir av. Dagen har gått så otroligt fort & jag skulle ha pluggat! Ja, vi får se vad som hinns med.

Igår var det fullt hus här. Syrran,Christer,Alex,Seb,Viktor;Fredik, Liam & jag som åt pizza. Jag åkte & köpte en familjepizza  men skulle ha köpt 2 st. Men tror alla vart mätta iaf :) Roligt när det är mkt folk. Men kommer nog bli roligare när man bor i hus, mera plats då ju :) Åhh vad jag längtar nu! Igår satt jag hela kvällen & halva natten & kikade på inredningsprylar. Är så fint med vitt. Helt såld! Förut tyckte jag om svart, nu vill jag blanda. Vitt,svart & grått kanske? Men mest vitt. Jaja, så är det med det.

I dag är det ju ny månad, månaden då min älskling föddes :) Februari. Kommer alltid vara en speciell månad för oss! Minns att denna månad var väldigt spännande att gå in i för 2 år sen. Vi hade ju bf 2a feb, gick över 10 dagar. Man undrade ju när Liam skulle komma ut :) Lite jobbigt var det att gå över tiden, men när förlossningen satte i gång, ja, då ville jag gärna vänta i flera dagar till haha. Men skönt sen när han äntligen var ute. <3 Våran skatt! Tänk om 12 dagar blir Liam 2 år! Shit vad fort det går. Blir fan rädd ju. Tyckte jag nyss plussade ju. Åhh, får panik. Vi om sagt att han ska HA ett syskon tills han fyller 3 år, bara att sätta i gång då! Jaja vi får se hur det blir med den saken. Händer det så händer det. Men vill samtidigt vänta. Vet ite om jag vågar igen :( Men det MÅSTE jag, jag ska ha flera änn 1 barn. Gärna 3 st om man får den turen det vill säga.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe. Bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bor ni i hus? Härligt..

Vart bor ni då?

Sköt om er!

Och ha det toppen!

2009-02-02 @ 15:17:48
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Sofie

Linda: Nej, inte ännu. Vi flyttar till Linda dunders gammla hus i April :) Ska hyra det

2009-02-02 @ 16:42:34
Postat av: .sofie

Linda. nejinte ännu men snart :) Ska hyra Linda dunders gammel huset.

2009-02-02 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0