underbart väder

Jag & Alma har varit ute på en promenad & gud vad varm det var. Jag svettades som en tok men då hade jag klätt på mig ordentligt också.När vi kom hem igen stannade vi kvar ute & lekte i snön. Fan vilka snöhögar et är här! Äna upp till taket typ. Skit kul. Man blir ju barn på nytt ju. & bra motion är det också. Alma hamnade under snön 2gg & fick panik haha såg så roligt ut. Hon är verkligen trött nu, bra! Skit kul att brottas me henne i snön. Hon blir allderles tokig & hoppas på en & biter mig i armen el tänker ta min vantar haha, på lek då förståss :) Hon biter inte alls hårt. Nu driker jag lite kaffe & har vräkt i mig en bulle :O Jag som skulle vara nyttig i dag! Fy Sofie. Men kännde redan i går kväll att jag alldrig kommer att klara av att vara nyttig idag. Känner mig inte så glad idag heller & då blir det alltid att man försöker trösta sig med onyttigheter & ibland hjälper det ju.

Nu ska jag klä på mig igen, hämta Liam & skjussa mormor & handla. Fasst jag åker bara på kiosken med henne. Jag har varit i Harmånger & handlat redan & dit åker jag inte igen! Fasst mormor vill alldrig handla där, bara på kiosken. Fråga mig inte varför!

Imorgon blir det jobb igen, Kvällen. Nice!

Nu mår jag lite bättre när jag har fint runt om mig! Hatar när det är stökigt, trivs inte då! Nu är disken diskad, golven dammsugen,tvätten tvättad, hunden motionerad. Bra! Nu ska typ allt det ära göras om i samma prosedur i morgon igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en underbar dag! :) Vill med leka i snön, Benny skottade ju med traktorn här igår så nu har vi en STOOR snöhög på baksidan som lockar... hehe. Men har inga bra vinterkläder! :( Nästa vinter ska jag och Joel unna oss riktiga vinterkläder så vi kan vara ute och busa i snön med lil*n! :) Hihi...



kram

2009-02-09 @ 15:47:20
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0