Föresten

Provade att väga mig i går kväll hos mamma & vågen hade minskat med nästan 1 kilo. på bara 3 dagar! Känns bra. Men jag vill ju såklar att det skulle ha minskat som det gör när man alldrig har kört med vv & det är helt första veckan. Då går man oftast ner 2-3 kilo iaf om man gör rätt. Jag gick ner 3 kilo på 1 vecka då Var nog därför jag fick sådan otrolig motivation! Iof så hade jag mera än 20 kilo att bli av med då. Nu har jag bara 5 kilo tills jag kommer till 55 igen som alltid har varit mitt mål. Men nu vill jag gärna gå ner lite till! Helst till 53. Skulle inet göra något om jag väge 50 kilo heller. Nu äter jag pasta med köttbullar. Gör ofta det haha. Men det går fort att göra när det bara är en som ska äta. Men det vart en hel skål med makaroner kvar som vanligt, gör alltiid för mkt. Kanske Liam & Fredrik kan äta det till middag & göra köttbullar till dom också. Liam älskar ju köttbullar. Finns ju lax också, det hade varit gott. Länge sen jag åt Lax nu! Det kanske jag äter i morgon.

Nu ska jag hänga tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0