God kväll.

Ikväll har Fredrik & Viktor åkt med skotrarna en sväng. Liam & jag var ute & kikade när dom åkte, Liam vart jätte rädd när det lät. Han vågade inte åka. Vi stannade kvar ute 6 åkte lite kälke i stället & kasstade snöbollar så Alma fick springa av sig lite. Riktigt härligt ute har det varit idag. Nu har Fredrik skjussat hem Viktor, Liam sover & jag sitter här trött som attans. Sov ingenitng inatt & steg upp kl 7 i morse. I morgon ska jag också upp kl 7, lämna Liam på dagis. Sen ska jag skjussa mormor & handla, sen åka & jobba. Usha känns som evigheter sen jag jobbade nu!  På Onsdag är det också jobb, kväll som vanligt. Får bara kvällar & på samma avdelning varje gång.

Nu ska jag läsa lite bloggar sen städa lite. Bye!

Liam tar kvällsbadet.

Myser i soffan & dricker kvällsvällingen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0