Godis.

Nu har vi varit & hälsat på alla på Stormyra. El alla på Stormyra? Nej, det har vi ju inte gjort! Det skulle ta en jävla tid. Men vi har hälsat på Fredriks fam då. Käkade middag där, Kycklingwook. GOTT! Liam & Neo tog farväl av varandra för ett tag nu. Tråkigt! Dom leker ju så bra. Men men så är det..  Kommer att gå fort tills dom får träffas nästa gång! :) Efter lite fika så åkte vi & handlade på Hemköp. Slank ner en gottapåse i korgen också. Så nu sitter jag & äter lite sånt. Blir allt för ofta tyvär. Inte fick jag köpa ciggaretter till Fredrik heller. Jag hade inge legg med mej. Ser jag såg jävla ung ut? Haha! Ja, Tur det.

Vad händer i morgon då tro? Söndag då. Inte så mkt antar jag! Fredrik ska väll till sitt kära garage. Jag & Liam blir väll hemma & donar lite. Kanske hälsar på mamma & pappa, vi får se. Dom jobbar säkert. Jag vill också jobba nu! Känns som evigheter. Men Bemmaningen har varit stäng förutom i går men då fanns det inge jobb när jag frågade. Hoppas dom ringer på Måndag!

Snart är det Tandläkardax igen. Blää! Den 7e ska jag dit & laga igen. Det är SÅ dyrt men nödvändigt! Fredrik jobbar då & Liam börjar dagis igen den 8e, mormor skulle komma hit & vara med Liam då. Hoppas att det inte tar alltför lång tid. Men det går nog bra. :)

Nu ska jag tvätta lite. Skönt att ha egen maskin.  Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0