Kl 2 idag

Skrev ett låångt inlägg nyss om att jag inte vågade ringa till han som äger huset! Men gjorde det ändå. & han lät väldigt trevlig & snäll. Inte alls sur el något. Känns redan bättre. Men kl 14 idag ska vi kika. Får se vad vi tycker då! Känner mej ändå inte som att jag vill hyra! Vet inte. Vi har ju 3 mån uopsägningstid här också. Tänk om han skulle sälja huset & i redan sagt upp lägenheten? Det är sånna frågor som snurrar runt,runt just nu! Men det är ju sånt vi förhoppningsvis får svar på idag. :) Om vi verlkigen tycker att JA detta huset passar oss perfekt & är ett hus vi skulle kunna köpa sen, hoppas då att han går med på att skriva kontrakt på 4 år. & att kontraktet menas att han INTE kan sälja det sen. Jaoo jag vet inget om sånt dära så det vore skönt om någon ville följa med oss! Men det var ingen som ville de. Mamma tjatar ju om allting just nu! Vi ska inte hyra hus eftersom då kan inte mormor gå & släppa ut Alma hä på baksidan då vi jobbar. Men det är väll bara att jag skjussar dit henne då!? Men samtidigt så kan även denna hunden vara ensam hemma i någon timme tycker jag! Hon behöver nästan alldrig vara ensam. Mamma blir ju så orolig då, Herregud! En hund måste få vara ensam några tim om dagen för att lära sej! & hur gör andra folk som har hundar som jobbar. Även dom får ju vara ensam några timmar om dagen ibland. Ne det var lika när jag skulle ta lån på bilen också då var det tjat & när vi skulle köpa Alma var det tjat. Det är tjat om allting. Men vi bestämmer ju såklart själva.

Nu ska vi ut & gå tror jag! Bye..

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Vad roligt, ska ni kolla på hus!? :) i Stocka? Vi som med vill ha hus, men bor ju i en 3a nu iaf, och vi trivs jättebra :) Efter det blir det hus, om några år. Kram Malin V

2009-01-10 @ 14:47:20
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Hej! Japp det ska vi. Per Öbergs hus har vi tittat på & ska kanske hyra det. Kram

2009-01-10 @ 16:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0