Mardrömmar

Fyfan! Är det någon som är vaken nu & tittar på kanal 5? Det är en grupp med människor, el människor, det ska väll vara det men det ser inte ut som det. En ser ut som ett träd. Han har vårtor ÖVERALLT & händerna & fötterna är som grenar. Dom andra har typ bubblor över hela kroppen 6 ja, vettegudan allting dom hade! Det är reklam nu & jag vet inte om jag vågar fortsätta kolla på det. Det är så fruktansvårt äckligt! Hur kan det bli så? Är det verkligen på riktigt? Kan jag få så? Huga! Det är ju så jävla synd om människorna också! Blää jag mår illa :( Kommer att drömma att jag ser ut så inatt. Det dära kommer att sitta kvar i mig väldigt länge iaf. Usha folk i andra länder har det inte lätt. Iaf inte i dom fattiga länderna där det är krig & jävulskap. Tur att vi bor i sverige, det ska vi vara glada för! Sverige är ett bra land mot för många andra, men ändå klagar man på mkt. Ska nog sluta klaga nu. Hoppas att människorna som har dessa åkommor blir motade el åtminstånde slipper lida. Det var en läkare där nu 6 tog prover, får se hur det slutar. måste nog kolla ändå. Efter det blir det nog sängen. Skulle igentligen sovit för länge sen, men jag har städat & diskat 6 pysslat med annat. Fredrik har inte kommit hem ännu heller,väntar väll på honom en stund till iaf :) Hoppas på att han kommer snart! Hur sa jag orka upp i morgon? Usha, tycker inte om tidiga mornar :( Men men, så är det.

Åter till söffan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0