Mera info.

Nu har jag fått lite mera info om huset. & Det låter ju skit bra! Inte alls så dyrt. & Vi ska isånnafall skriva kontrakt på 3 år & sen kanske vi köper det, vi får ju förköp på huset då. Men jag är så orolig att vi inte kommer att trivas i huset. Också är det 3 mån uppsägningstid på det. Tänk om det spökar där. :O Måste man bo där i 3 mån ändå haha fyfan! Nee men nu låter jag som jag vet inte vad! Men det är mkt att tänka på. Vi ska iaf kika på huset har vi bestämmt. Kanske det känns bätter när vi fått träffa han som kanske kommer att bli våran hyresvärld. Vet ju iaf lite vem han. Hoppas han är bra! Man blir ju osäker när man inte känner personerna! Kan ju bli vad som helst.

Nu ska jag snart åka till stan men Johanna. Ska kika om jag hittar nått snyggt för presentkortet jag fik i julklapp. Hinner ju alldrig åka in till jag jag. Igentligen kunde jag inte det idag heller för Fredrik skulle till garaget idag igen. Men han fick så lov att vara hemmma idag. Nu är det min tur att få göra något.

Ha en bra dag, så hörs vi lite senare! Heej!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Oh så roligt skönt m hus när man har barn och hund..iaf på sommaren:-) vad är de för uppvärmning?

2009-01-05 @ 12:07:58
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Per är verkligen jättetrevlig och rolig... man känner sig lätt avslappnad med honom :) så han är det inga problem med! :D roligt att ni funderar på huset, tycker ni ska slå till ja!!! :D

2009-01-05 @ 15:45:22
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Akta spöket Laban tar er i huset

2009-01-05 @ 16:34:39
Postat av: Anonym

Ewa: Det är luftvärmepump & kamin. Ja absolut är det skönt! Men jag är så orolig ändå.

2009-01-05 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0