När äta lunch?

Fullt ös kommer det att vara idag. När ska jag hinna äta lunchen idag? Ja, det kan man ju undra. Vi ska snart åka & lämna Alma hos mamma & pappa. åka vidare till dagis. Sen ska jag åka & jobba efter der. Börjar kl 12 idag till 21. När fan ska jag hinna äta.!? Får väll försöka klara mig ändå tills kvällen, kanske jag kan köpa en matlåda där. Men jag är ju redan skylldig för en sen sist jag jobbade. Måste jag ta med mig för den också! Men då måste jag ta ut pengar & det hinner jag inte. haha vilka problem man har va?

Liam är här & bråkar med mig just nu. han slår på tangetbordet, ganska jobbigt! Han blir arg när han inte får göra det också. TROGSÅLDERN säger jag bara! :P Men han är gofis för det. :)

Stinker blää här hemma nu! Vaknade av en knepig lukt i näsan & fick mina aningar att Alma varit i farten & dunga ner i vardagsmmet. Mkt riktigt hade hon gjot det. En stor hög me skit & piss. Fan vad arg jag blev på henne! Hon brukar inte skita inne ju! Hon kanske har nått fel i magen, stanken var ju inte presica som vanlig hundskit om jag får utrycka mig så! Var bara att skura golven det första man gjorde när man kom upp ifrån sängen.

Nu ska jag klä på Liam. är ju ca 20 min innan vi ska fara. Det behövs ju börja itid om man säger så. brukar sluta med att mamma är allderles svettig! Springer runt,runt & jagar. Haha..

Ha en bra dag nu! Hörs kanske i kväll.. Bye!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

ojojoj, vad stressigt du har om dagarna gumman :)

2009-01-08 @ 11:41:43
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0