Paus.

Ja, just nu har jag en liten paus från pluggandet. Är fan snart klar såg jag idag! Skönt. Har precis lämnat in en redovisnungsuppgift. sen har jag även förberett en intervjuv med mamma. Hon kommer sen & ska svara på lite frågor. Sen är det bara nått man ska läsa igen & diskutionsuppgufterna kvar. Har redan fått uppgifterna inom medecin. Har kikat lite på det & gud vad mkt det var! Vet inte hur man ska hinna med det faktiskt! Har även kikat på böcker på Ttradera som jag måste ha. El böcker, det är en bok jag måste ha. Medecin grundkurs el vad den hette. Blir roligt & spännande att läsa det nu :) Ser fram emot det.

Jobb har det också inbokats idag. Fredag, Lördag, Söndag. Dom ringde precis en gång till nu & frågade om jag även kunde jobba ikväll. Men det tackade jag nej till, Liam är ju redan på dagis & jag har ingen lust att ringa till dagis & ändra tid & sen till Fredrik & fråga om han kan hämta honom. Pluss att jag måste åka dit med bilstolen då. & jag måste verkligen fortsätta med att plugga. Det är viktigt det också! Jag har ju ändå tagit på mig 3 dagar så det gör inte något om jag tackar nej till en dag. Hoppas att det blir en liten slant även i Februari månad då. Trode jag inte skulle få joba något. är ju bra att få en bra lön då, Liam fyller ju storkillen då :) 2år! Då blir det kalas för hela slanten.

Vi tänkte ju att Liam skulle sova hos fammo/faffan i helegn, dom ville så gärna ha honom. Men nu går det ju inte eftersom jag ska jobba. Bättre att ta det någon annan gång så jag & Fredrik kan passa på att göra något tillsammans :) Den 27e kanske vi drar ner till Ikea & kikar på väasängar åt skrutten. Då kan jag lägga mig ledig då istället & han sover där då. Blir nog bra det! :)

Lite upptaderingar om vv också då! Idag har jag inte tagit någon promenad. Men det kanske blir till kvällen. Var nära att det inte skullle bli igår heller, men Johanna kom hit som tur var så då hade jag följa att gå med henne en liten sväng iaf. Vi kkade bara nyttigheter i går också. Morötter,frukt,lättglass. Igår var det lite svårt att få i sig alla poäng hade sparat 4 poäng så igår fick jag äta 22p. Men det gick. :) Så det går jätte bra med vv iaf. Hoppas att det håller i sig bara!

Nu ska jag fortsätta plugga. Ha en bra dag! Hej då.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad duktig du är med pointsen gumman :D bra, fortsätt så! :)

2009-01-15 @ 11:23:52
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Sofie

Emma: tack så mkt gumman! :D

2009-01-15 @ 11:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0