Promenadkompis?

Jag vill inte gå ut & gå själv! Det är så tråkigt att inte ha någon att prata med. Alma kan ju inte precis prata med mig. Det går mkt bättre att gå lågt då! Typ som runt Ström. Jag & Johanna gick mkt runt Ström förut. Det känndes inte alls så långt att gå då. Liam brukade också följa med då. Men nu tror jag inte att han skulle vilja följa med runt. Han vill inte åka vagnen nå länge nu. Inte så roligt om han skulle bråka & inte vill åka vagnen nått mera när man är typ i Ström. Sånna hära dagar när man är ledig skulle man passa på att gå riktigt långt. Känns inte som små promenader tar så mkt! Sen vill jag även börja på spinningen igen! Låg & tänkte på det inatt när jag som vanligt inte kuna sova. Det var så jävla roligt & man kände att det gav något. Var riktigt roligt & jobbigt. Vet många som är ute & går här på Stocka! Men ingen jag känner på det viser. Vågar inte fråga heller precis! Men snälla någon följ med mig på promenader! Annars kommer jag inte att hålla mitt eget löfte att jag ska röra på mig varje dag! Förutom då jag jobbar. Då hinner jag inte, men jag rör mig mkt på jobbet ändå så :) Sen måste jag även köpa en ny mp3 spelare. min vet jag inte om den funkar,tror inte det. Hörlurarna har jag tappatbort! Hur fan kan allting bara komma bort i denna lägenheten? Så stor är den inte!

Nu äter jag min matlåda. Gott, men jag känner ändå att jag är fortfarande rätt less på dom! & inte kommer det ut några nya maträtter heller. Dåligt! Dricker Loka päron till,den är god. Men jag föredrar cola light ändå. Jag vill ha en våg, men ändå inte. Jga brukar väga mig hos mamma. Det funkar det också. Kanske lika bra att inte köpa någon. Jag kommer ändå bara att stå där & väga mig hela tiden haha.. Undra om jag någonsin kommer att få tillbax motivationen jag hade efter jag fått Liam? När jag började med vv. Så stark motivation har jag allsrig haft! Går inte att beskriva. & ner gick jag. & mkt! Vägde 81 kilo efter förlossningen & gick ner till 55 kilo!! Det är bra gjort ändå. Mne had ejga inte haft vv så hade jag alldig klarat det. Alla klarar att gå ner i vikt med vv. Det är verkligen ingen svält metod! Jag åt ju ostkrokar mm när jag banatade. Man får ju äta allting i princip. Bara man håller sig inom ina poäng! Enkelt? Japp. Nu tänker säkert många så hära: Poäng vad är det? Vadå poäng? Men det är så jobbigt att skriva allting! Men man lär sig! Ett ex är ju Emma :) Jag skrev lite till henne hur man skulle göra. & Hon lärde sig! Gick ner till 53 kilo hon. Duktig hon med! Men nu ska hon inte tänka på vikten när hon väntar en sommarbebis! :) Men om det är någon som vill ha lite info så hojjta till så sja jag försöka att få tid till att skriva ner lite. :)

Nu ska jag äta upp maten! Vet inte om jag orkar! Blir så mätt. Men jag måste väll det! Annars blir det inte rätt med poängen. :P

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Gud vad roligt att du börjat med VV igen, jag saknar det.. Skulle vilja börja men går väl inte när man är gravid eller? jag kan hjälpa dig att bli peppad :D Jag tycker det är så kul med viktväktarna... starta en viktblogg elr skriv bara här i bloggen om ditt mål? man blir mer peppad då tycker jag :) skriv ner vad du äter och hur mkt du motionerar osv osv. :)





Idag gick jag iaf ut och gick... Vill så gärna bli hurtig igen, så gått det bara går... jag vill jättegärna gå runt Ström, men vågar inte det då jag blir så kissnödig :( rundan runt Ström är ju 1tim och 30min ungefär och jag blir kissnödig efter 20min, och när jag gått i 40min så MÅSTE jag bara kissa typ.. så en promenix på 50min duger för mig (skratt)...

2009-01-12 @ 15:31:03
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: sofie

Tack Emma! :) VV Själv rekomenderar inte att köra programet när man är gravid. Men det är mog inte farligt om man gör det. Läst att många gör det! Men du kan ju äta nyttigt ändå. det är ju bra för barnet. & röra på sej mår barnet bra av. min bm sa att jag kunde gå ut & gå om jag ville. man känner själv när man inte orkar mera. barnet brukar ofta somna om mamman rör på sej. :) Jobigt att bli kissnödig. Då förstår jag att du inte kan!

2009-01-13 @ 11:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0