Städat

Nu har jag städat ur bestikslådan & sprutat massor med rengöringsmedel. Nu finns ingen kuse kvar där verkar det som. Har inte sett till någon iaf, men jag antar att dom kommer att vara där i morgon igen när jag öppnar lådan! Då ringer jag Anteimex direkt! Fick även ett ryck & städade hela skafferiet & kylskåpet. dammsög & torkade golven. Ska nog städa lite mera innan jag åker till jobbet i morgon.

Nu är vi utan värme också. Ha, passade ju bra nu när jag har klagat så mkt på dom i förra inlägget! 17graer är det här inne nu, och det bara minskar. Men var nyss en sväng till mamma & då såg jag att det var en massa bilar där dom har pannan, antar att det snart är fixat då. Annars jävlar blir det kyligt i natt Iskallt är det ute också. Det var länge sen det var såhära kallt nu. Fasst för mig gör det inte så mkt. har inget emot kylan igentligen, bara det INTE blir kallare! Nu säger Fredrik att elementen börjar att bli varma igen. Hoppas!

Nu skulle Fredrik laga mat, Humm? Den hära tiden. Antar att ha ska göra nudlar. Han har INTE bra matvanor han inte. Inte gott med nudlar längre tycker jag! Även jag måste äta något för att komma upp till mina poäng. Men vad? Finns inte så mkt i kylen just nu. måste verkligen handla. Fasst jag handlade ju igår? Humm. Allting av det jag handlade är redan slut ju. Handlade iof inte så mkt, men ändå! Jaja.

Har fortfarande inte fått mina pengar från Csn! Jag mejlade ju till dom & frågade varför? Fick till svar att när jag har skickat in lappen om studieförsäkran så får jag mina pengar. Inte före! Fasst det har jag ju redan gjort för länge sen, desutom har jag ju fått Csn-bidrag i November. Då måste dom ju ha sett att jag skickat in den, annars skulle jag ju inte fått några pengar då heller! AAA, jag blir tokig på allting som har med pengar att göra.Alla som sitter på Försökringskassan,Csn borde byta jobb! Ingen kan ju sköta sin sak verkar det som. Dom har noll koll!

Nu ska jag sätta mig ner i soffan en stund & prata med Fredrik. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0