Städat

Japp, Nu har vi städat. Dammsugit & torkat golven. Dammat av lite har vi också gjort. Fasst nu är det leksaker i hela hallen igen. Liam sitter & leker med dammsugaren & slänger ett öga då & då på tvn där dom visar Petsson & findus. SvtB är ganska bra faktiskt. Visar många olika barnfilmer. :) Fasst Liam är inte så väldigt intresserad av filmer. Han kan titta på Nalle puh, Men den är nog den enda han tittar på typ hela.

Idag ska vi åka till Fredriks farmor / hudik. vi är bjudna på middag där. Fredriks fam ska också dit. Sen följer dom med hem till oss i Stocka & hälsar på. :) Blir kul!

Usha jag har så ont i halsen. Inte roligt. Börjar bli sjuk tror jag. Säkert Halsfluss. :( Haha det dära kommer jag att få en elak komentar på: Vem åker & hälsar på en äldre människa med Halsfluss? Läs hela innan du skriver. pleas? JAG BÖRJAR FÅ ONT I HALSEN.

 Nu ska jag slänga in en maskin med tvätt. Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0