Staden.

Ja, Där har jag & Johanna sprungit runt idag. Hem fick jag med mig 2 par jeans, 1 tröja,strumpor,halsband,ljuslykta & present till Alex. Var även & tryckte i oss en Jambo macka. Gött! Sen for vi på Stocka & drack kaffe. Tvättar lite gör jag också. Man hinner alldrig ikapp med tvätten nu tycker jag. Fullt med tvätt på golvet i klädskrubben. :(

Hur går det med huset då? Mjoo inte så bra! Jag har fortfarande ingen aning hur vi ska göra. Magkänslan säger igentligen nej. men lyssnar jag på den så vet jag att jag kommer att ångra mig! Humm. Svårt? Ja! Det skulle ju vara perfekt Om man kunde få ett tecken på hur vi ska göra då. Känns som det kommer blir tryggare om vi stannar här. Men samtidigt, varför? Kommer ju ändå upp i samma kostnad här för en 3a. Vorde dumt att inte bo i 5 rumm i stället. Nee jag kommer alldrig att bestämma mej. Men vi ska ev kika på det i helgen. :)

Inte har det ringt någon till mig om jobb heller! :( Är inge roligt. Jag vill jobba nu. Snälla ge mig jobb!! Tänk om jag inte skulle få jobba något denna månad. Vad gör jag då? Ingen lön alls, förutom Csn! :( Huga. Vill inte tänka på det. Kan inte alla som har fast vara lediga ett tag, så vikarierna får jobba? Haha..

Nu ska jag gå in & kika om min lärare Ingrid har kikat på mina uppgifter. Ha en bra kväll.

Liam,Neo,Johanna & någon till? På Buspalatset. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0