Stämmde :(

Fick mai av läraren nyss. Det stämde att jag hade fått IG på allting :( Men vad jag skulle göra för att få G fattade jag inte! Att inte folk kan svenska längre? Lärarna pratar ju som om man befinner sig på någo annan planet ju. Varför inte förklara som man alltid har gjort förut? Istället för att prata i en massa knepiga ord somfolk alldrig hört! Som belys? Att man ska belysa ett ord tex. vad betyder det? Någon som vet? Nee usha, man skulle anlita någon som kan göra uppgifterna istället för mig & jag betalar en peng! Någon som ställer upp? Haha, ne jag vet att man inte får göra så. Men snart har jag inget val! Nu ska jag ut & gå sen ska ja försöka att ändra på alla mina uppgifter. Intervjuven måste jag också göra om! :( Men ska iaf gå ut & gå nu med Alma, tänkte gå till huset & ika en sväng. Sen när jag kommer hem sa jag läsa igenom alla uppgifter ännu en gång till & NOGRANT! Sen ska jag försöka göra om dom, men går det inte att få ett G då så skriver jag att jag inte vil ha GODKÄNT i kursen & läser den någon annan gång, fan vad Etik är SVÅRT!


Bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hum, jobbigt att du fick IG :( Ja, jag pallar inte heller av "svåra ord", jag behöver en ordbok var jag än går (egentligen)...





Hoppas det ordnar sig vännen <3

Kramar

2009-01-26 @ 20:33:12
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Madde

men vet du? =) jag kan hjälpa dig, läsa igenom uppgifterna du ska lämna in före.. så kanske ja kan hjälpa dig med det som ev måste göras om? =) jag är juh ändå i plugglivet nu hehe



om du vill alltså :) kramis

2009-01-27 @ 14:50:08
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0