Sundsvall

Vi ska åka & hämta växasängen ikväll i Sundsvall ändå. Dumt att inte passa på då den var så billig & bra. Blir rätt sent vi åker. Hoppas på att mamma himmer komma hit & vara barnvakt en stund, annars måste vi ta med Liam. Bir rätt sent för honom då. Men men..

Nu har Johanna varit hit en sväng & druckit kaffe innan hon for & jobbade. Kul,Kul. Nu ska jag nog hoppa in i duchen en sväng, el om jag väntar tills Fredrik kommer hem. Annars måste jag ta med Liam in i badrummet. Han har precis duchat, dumt att jag inte kom på iden att jag också kunde ha duchat samtidigt! Men men..

Jag måste in till Hudik! Verkligen brist på smink nu. Får ha en mörklila ögonskugga nu. Ser förjävligt ut!

Kommentarer
Postat av: Molly

svara på sms:et

2009-01-23 @ 15:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0