Tandläkaren.

Nu har jag precis kommit hem från tandläkaren. Behöver inte komma dit nått mera nu förens om 6mån. Skönt! Hoppas bara att mina tänder är bra då. Mormor var hit & passade Liam. Vra lite orolig att det skulle ta långt tid för mig. Men det gick ju bara på 1 timme drygt, det hade gått jätte bra! Dom hade suttit inne på Liams rumm & lekt med tåg. :)

Det var SÅ roligt att jobba igår! Hoppas bemmaningen ringer idag! Vill & måste jobba nu. Hur gör jag annars med alla räkningarna nästa mån? Läskigt att inte ha ett fasst jobb. Man vet alldrig hur mkt man får jobba. Men jag har ju fått jobba hur mkt som helt förut. Jaja.. men HOPPAS dom ringer idag! Skulle bli så glá. :)

I morgon är det dagisdax igen för Liam. Måste bli ovant att komma tillbax efter att ha haft jullov. Humm, får väll se hur han regerar. Tror det första han kommer att göra är att leka iaf. :) Har säkert inte tid att säga hejdå till mamma heller,som vanligt. :P

Nu ska Liam snart få sova förmiddagsluren & jag ska väll förbereda lunch, men vad? Jag har ingen aning. Finns inte så mkt här hemma just nu! måste handla. Får se om vi gör en tripp till Harmånger sen för att handla, el om Fredrik kan göra det påvägen hem från jobbet. Idag har Fredrik bara 2v kvar att jobba! :( Han kom ju tillbax idag efter julledigt. Tänk om han skulle komma hem & säga till oss att chefen sa att han fick tebax jobbet! Herregud vad skönt! Nästan all oro som jag har skulle släppa. Men sådan tur lär vi väll alldrig ha! :( TRIST!

Nu ska jag tillrätta visa Alma som har ätit upp kattmaten, IGEN! Fan vad kattmat det går åt. Fan äter som en gris nu igen efter att hon löpt. Hon har ju egen mat att äta, ska fan inte äta upp kattens!!

ne hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0