Tjena

Japp, Nu har vi hämtat växasängen, el det var ju ett tag sen men har inte haft tid att blogga bara. Vi åkte tidigare änn vi tänkte. åkte redan vid 17 så Liam kunde hänga på. Tog ett tag innan vi hittade, nästa gång vi sa köpa något så sa vi ha gps. Så jobbigt att måsta ringa 5 gånger & fråga om vägbeskrivning. Sängen & madrassen var jätte frächa. Var 3 klistermärken på sängen bara :( Men det skulle man tydligen kunna ta bort med lacknafta? Humm jag vet inte jag e. Det var rosa klistermärken. Försökte att ta bort dom men det blev bara fult klister kvar så jag lät dom sitta kvar. Kanske att jag klistrar över ett annat klistermärke om jag inte får bort det med nått medel. Liam vill säkert ha en traktor där istället han ville INTE ha dom som satt där nu iaf haha gofisen pillar på dom hela tiden. Måste säga att det funkar bra änn så länge. Men han sover inte! & det förstår man ju igentligen, dels för att han somnade i bilen & dela för att det är en helt ny sak för honom att sova i en annan säng som han kankliva i & ur sjäv. Men han har inte klivit upp en enda gång! Han sitter där nu & har tagit en bruk med nappar i från fönterbrädan. Det är väll den enda nackdelen med en sådan säng att han når allting! Han lägger allting i sängen som han når som leksaker tex. Har lagt mig med honom några gånger & läst bok mm, men han somnar inte. Är nog trött i morgon skulle jag tro. Men det kommer bara att bli bättre & bättre, snart har han vant sig :) Somnar säkert snart också. Det är ju iaf bra att han stannar kvar isängen. Han är verkligen stolt över sin nya säng :) Storkillen, tänk att det redan har gått så fort så han kan ha en växasäng! Tyckte vi nyss köpte spjälsängen ju! Spjälsängen står i vårat sovrum nu & väntar på en till bebis. haha ne då, sojjade bara! Den står där för att Sebastian ska sova i den nästa månad, så det var ingen ide att plocka i sär den & ställa ut den i förådet. Han ska ju sova över här när syrran & ch ska på konsär. Ska bli jätte roligt! :) Känns nästan som när vi väntade Liam nu när spjälsängen står där brevid våran säng.Mysigt! Men det läre inte ligga någon bebis där i på länge tyvär! :( Inte så länge som Fredrik inte har fasst jobb iaf, el om jag får ett. Någon av oss ska iaf ha ett fasst jobb innan Liam får syskon. Som sagt hoppas på att någon får fasst jobb igen! Allting skule underlätta som fan. Denna månad kommer att bli HEMSK!

Fredrik ska gå starta eget kurs nu på Ams, Han har ju en ide som dom tyckte lät jätte bra. Jag är lite skeptisk faktiskt. Ni vet säkert vad det handlar om. Just det, garaget. Att göra det till firma i stället. Han som hade det före dom hade ju firma där & det gick faktisk kanon. Men det gäller ju att hålla koll på så mkt. Men han får gära som han vill, jag kan inte hindra honom. Hans pappa blir ju med isånnafall, kan ju vara bra :) Att inte ha ensam. Men bara så ni vet det att behöver ni någon som lagar eran bil, så vänd er till Fredrik & Anders! Dom är bra på att laga bilar. Just nu tror jag att dom håller på med andras bilar, men är snart klar så boka i tid! Hehe. Ne men han behöver ju pengar & är duktig på bilar. Tänkte bara tipsa er om det. Mkt billigare änn att lämna in på verkstad. Dom har ju ALLTING i garget ju! Ser ut som en rikgtig verkstad där nu, men fika rum & vettegudan allting dom har där. Jätte stort är det där inne också. Men om ni behöver något fixat på bilen till ett bra pris, skriv en koentar el skicka till min mail så säger jag till honom! Han blir bara glá att få lite mera jobb! Tipsa alla ni känner hehe.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe. Hoppas att man inte blir pigg av den bara! Klockan är ju mkt nu, men jag är så kaffesugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Ha en fortsatt trevlig Fredag så hörs vi kanske i morgon om jag har tid till att blogga. Ska ju lämna min älskade bubbis hos fammo/famman i morgon. kommer att sakna i hjäl mig fasst det bara är 1 enda natt, men jag är inte van att vara i från honom ju :( Skajag vara ärlig så känns det som jag ska börja grina haha. Töntigt va? Men så är det när man älskar någon så mkt! Jag vet att dom har hand om honom så bra & han tycker om att vara där så mkt. Han skriker när man kör in på vägen som dom bor på, av glädje alltså! :) Gopruppen min. Ska försöka att ha en trvlig kväll utan min gofis, ha lite ensam tid & koppla av jag & Fredrik. Man behöver verkligen det, fasst man inte tänker på det! Men ensam tid måste alla ha i sitt förhållande ju & får man inte det så är det lätt att glömma bort varandra & varför man överhuvudtaget är tillsammans. Fasst känns ändå som att jag kommer att fundera över hur våran ekonomi ser ut just nu :( Men allting ordnar sig säkert! Det brukar det ju göra. Huvudsaken man har råd med räkningarna & mat & det har vi ju. Kanske inte kommer att kunna köpa så många presentersom jag hade velat när Liam fyller år! Men han fick ju allting man kan önsa sig i juklapp, så det får räcka med en 5 presenter från oss. & en massa kärlek. :) Det kommer man långt på. Liam har överfullt med leksaker på sitt rumm, så han behöver bara kläder denna födelsedag. Kläder är ju alltinf bra! Även om man tycker att det är tråkigt att få kläder som barn. Men det BEHÖVS! Duplo önskar han sig också Visst, han kommer säkert att få leksker av någon ändå. Han är lite bortskämd Liam. Men det får man vara när man är enda barnet, änn så länge iaf! Sen får mna dela lika mellan barnen :) Oj vad jag babblar, avslutade ju nästan detta inlägg för 5 min sedan haha.

Nu säger jag hej då!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud vad min kamera är dålig! Jätte lortig lins ju! Ser uy som tapeterna är jätte skitiga men det är kameran som gör att det blir så.

2009-01-23 @ 23:19:12
Postat av: Bosse H

Nä jag vet att dina tapeter är jätte skitiga

2009-01-24 @ 15:33:54
Postat av: Anonym

Dom ser ju ren ut.

2009-01-24 @ 20:23:25
Postat av: Madde

men åh skit i den där bosse kommenteraren... hon eller han har inte alla hemma ;)



men hoppas det går bra för fredde :) och fin säng!

2009-01-24 @ 22:23:10
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha Bosse är nog syrran el nån annan som bara skkämtar haha. Lät så kul. Skit i den där Bosse komentaren HAHA!

2009-01-25 @ 18:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0