Tjena

Idag har vi varit ute & gått. Vi gick i skogen, kom ut vid ett ställe som kallas för långlandet om jag inte mins fel. Liam åkte kälke, åkte i en massa backar & hade jätte skojj. Sen gick vi hem & lagade mat & käkade. Liam sover nu & jag & Fredrik har kikat på tvn. Dom ska ju bort ikväll till Stormyra & äta middag vid 16 idag. Själv ska man jobba som vanligt. Hade velat följt med jag också, men men..

Igår åt jag över mina poäng. Idag får jag bara äta 13 poäng! Hur ska det gå? Jag som är så godis sugen på helger. Men jag ska inte fuska iaf det är en sak som är säker. Vill gå ner snabbt nu! Undra om man ska prova nått medel för snabbare viktminskning. Vet att dom har något på Apoteket som inte var farligt. Det finns ju rätt farliga saker ute på marknaden nu som Lepigen bla. Sånt skit vill jag inte ta! Men mamma vill det. Hon brukar lägga bud på Tradera på sånna, men varje gång hon vinner en aktion så stänger Traders ner sidan. Verkar inte som man får lägga bud & köpa sånt. Jag tycker att man ska väll få göra som man vill med det, men samtidigt kan det ju vara bra!

Nu dricker jag lite kaffe. Är så sugen på sockerkaka el nått annat gott! Åhh en semla skulle inte vara helt fel. Har inte köpt årets första semla ännu! Jag måste göra det. Synd att det är så mkt poäng i dom. Men jag måste få unna mig en sån även detta året. Men säger jag 1 så menar jag 10st kanske :( Brukar ofta spåra ur för mig tyvär.

Ne nu ska jag fixa till mig lite. Sen väcka vår underbara skatt som sussar så gott. Kanske han vaknar av sig själv också snart. tycker inte om att väcka honom. Vi får se!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0