Tjenixen.

Nu har jag & Alma varit till huset, det är faktiskt ett jätte fint hus. Synd att huset ligger gömt :( Ser ju bara sidan från det efter en väg med en vändplan på. Igen som åker där. & husets framsida ligger ner mot vägen. Men innan vägen är det en stor skog så man ser ju inte ens ner till vägen. Men jag gick in där i skogen & kikade på huset framsida & det är ju så fint! Synd att man inte kunde vända på huset! Tänk snart bor vi där! Kändes lite overkligen. Hade velat gå in på gårde & kika men det vågade jag inte. Funderar väll fol runt omkring vad jag är där & springer i. iof så vet nog alla här på Stocka att vi ska flytta dit. Alla verar ju känna Per. Inte konstigt det heller, han är ju så snäll. & Inte omöjlg till något. Tänk vilken tur att jag tog mod till mig & mailade honom. Trode alldrig att han skulle hyra ut det. Hade tappat hoppet att få hyra hus här i Stocka för länge sen. Men så en dag fick jag svar: Visst kan jag hyra ut huset. Gla jag vart då, men ändå skrajj :) Nu känns allting mkt bra när vi vet allting. & har kikat på det förståss :) Det jag är lite fundersam över nu är elen. Vi ska ju byta bolag. Men när man kikar på internett vilken som är billigast så fattar man INGENTING ju. Fasst pris, rörligt pris, mm. Blir galen. Kanske det finns nått bolag som kan ringa upp en & prata om olika el bolag & jämmföra vilket som är billigast? Fick ju tips på 2 sidor här av pernilla, men jag förstod inte så mkt faktiskt. Jaja.. Vad har ni för elbolag? Skriv gärna & berätta vad i har för priser! Snälla gör det så kan vi jämmföra priserna på så vis. Tror ingen slår oss i el pris faktiskt :P

Ja, nu är det väll bara att hämta kaffekoppen & göra om alla uppgifterna då! :( Sen ska jag hämta min kära son på dagis. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0