Trött.

Detta var ingen rolig natt. Liam har inte sovit bra alls! La honom för att sova vid 8 igår kväll & då somnade han ganska fort. Sen vaknade han till några gg & ropa mamma, Men somnade om nästan på en gång igen. Men sen vid kl 11 så råkade en sånn dära förvaringsgrejj av ty rammla ner i golvet. Det var fullt med leksaker iden å det lät ganska mkt. & Efter det så kund ehan inte somna om. Fick lägga sej i våran säng, Det hjälptes inte. Tillsut somna han om. Men vaknade ännu en gång kl 04 & grinade som en tok. Han pekade att han hade ont i öronen. Men sen pekade han att han hade ont överallt trot jag. Till & med på håret. Vet inte rikigt om han bara drömt. Men det har varit väldigt lite med sömn inatt för alla. Känner mej väldigt trött nu!

Idag blir det att vi tar en promanad med Alma. Sen åker vi till Stormyra, neo åker ju hem i morgon. :( Liam blir nog ledsen då skulle jag tro! Men men.. Kanske ska till Skara i sommar igen & gå på Skarasommarland. Blir roligt!

Nu ska jag fixa iordning mej lite grann.. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag vill också följa med till sommarland

2009-01-03 @ 15:28:46
Postat av: Sofie

Ja! Gör det. Vi kan bo på nått hotell el stuga då.

2009-01-03 @ 21:30:45
Postat av: Sofie

Ja! Gör det. Vi kan bo på nått hotell el stuga då.

2009-01-03 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0