Varmt.

Ikväll har vi haft besökare här. Trevligt! Det var Fredriks fam som kom & fikade lite & busade med Liam. Han blev jätte glad när dom kom. Sprang runt & skrek. :) Nu sover han gött i sängen sin efter ett bad. Dagis i morgon som sakt. Skulle komma dit lite tidigare, kan ju bli ovant för honom efter jullovet som sagt. Hoppas att det går bra. Känns lite som när vi hade inskolningen igen. Men det kommer att gå kanon tror jag.

Oj vad varmt det är just nu här inne. Fattar inte varför dom ska elda på så förbannat! Bättre att lägga pengarna på att rusta upp lägenheterna tycker jag. Ja menar det är säkert 30 grader här nu. När det är folk blir det ännu värre. Svårt att sova är det också. Brukar alltid öppna fönstret innan jag ska sova, el när jag sover. Men det är ju en räv nästan varje kväll här som står i skogen & skäller, jobbigt! & Stänger man det blir det lika varmt på en gång igen. Borde ringa & klaga kanske. Oftas så brukar man väll klaga på att det är för kallt i lägenheterna, men inte här då.

En dusch skulle sitta fint nu. Men blir nog kallt vatten i sånnafall. Jag vill färga håret nu, ser så tråkigt ut just nu. Men jag glömde att köpa hårfärg sist jag var inne i Hudik ju, typiskt mej!

Kan inte ni som läser tipsa mig om lite olika bloggar ni läser? Vore kanon bra ju! Säkert många jag redan läser, men säkert någon som jag alldrig har läst, så tipsa gärna! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Skynd tippsa nu så jag har nått att läsa senare. :) Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0