Tisdag

Hejsan! Jaha,vad ska man skriva? Ska iväg & jobba snart åker med mamma eftersom vi börjar & slutar samtidigt.Fredrik jobbar också idag :) Roligt att dom ringer & vill att han ska jobba. Liam är hos farfar idag tills Fredrik slutar vid 4.Hoppas det går bra,han ska ju passa både Liam & Neo idag :) Så hoppas som inte bråkar med varandra :P Liam får nog det roligt idag när han får vara där. Tror dom skulle göra plättar till lunch idag & det gillar Liam :D
I morgon är det ju marknad i Harmånger, Undra om jag ska dit tro? Börjar kl 2 i morgon så hinner ju dit en sväng före,roligt för Liam att kika lite kanske. Om det nu är något att se förståss?

Jag längtar tills hösten! Jag gillar inte sommaren. Haha,jag är helt tvärtemot alla andra som ÄLSKAR sommaren. Visst det är skönt på ett vis men jag gillar faktiskt inte värme! Jag tycker bara det är äckligt!! Mår liksom illa av värme. Därför är Hösten bättre för mig & det är ju så fint på Hösten ju! Mysigt lix & fina färger ute. Det går mkt bättre att jobba också när det inte är sådära olidligt varmt. Men som sagt är det fint på sommaren också det är det helt klart. Bara det inte är olidligt varmt ute så funkar det bra.

Nee, nu ska jag sluta skriva! Hinner inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0