Cirkus

Ikväll har Emma & Joel varit hit & hälsat på det var jätte tervligt! Är ingen man umgås med här på Stocka annars lix. Särskilt ingen som har barn,lite tråkigt! Snart är dom också en liten familj. Vad fort det gått igentligen,tyckte nyss du berättade att du var gravid :) Nu ska den snart ut hehe.

I morgon kväll ska jag,syrran Alex & Liam på Cirkus i Hudik. Min farfar vann ju 2 st biljetter i från HT så vi fick dom :) Hoppas att Liam tycker det blir roligt & att han sitter still. Blir lite jobbigt annars kanske. Jag har inte varit på Cirkus sen jag var liten så det blir spännande :)

Nu ska jag ner & kika om det finns något att äta är hungrig nu! Synd att man inte hade nå ost el nått hemma. Ägg kan jag äta men det är inte jag sugen på nu,typsikt!

Nee, hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du kollat om du vunnit på lotterna från järvsö?

2009-06-22 @ 21:31:33
Postat av: Sofie

Ja det har jag,vann inget!

2009-06-23 @ 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0