Knepigt!

Hum, märkte att det helt plötsligt började göra ont på armen & så tittade jag då hade jag typ 10klösmärken brevid varandra & det började blöta :/ Jag satt ju helt still med armen så jag gjorde inte illa mig på något,helt omöjligt! Fan vad det svider. & om det började precis att blöda lite s kan jag inte gjort det förut idag heller & märkt det nu? Jaja,knepigt!

Jag & Liam gör middag nu, Lax som koas i grädde & är kryddad med citronpeppar. Blomkol & Broccoli till det. Potatis till Liam :) Färskpotatis,det är gott det! Ikväll kommer Emma & Joel & hälsar på ska bli skojj :) Fredrik kommer nog hem snart han också. Han hade redan slutat för länge sen men är i garaget & sågar någon ved som han fått. Haha vi får ved gratis av alla tror jag :P

Nee, nu måste jag gå ner & se hur det går för Laxen!

Kommentarer
Postat av: madde

vare "spöken" kankse? de kan ju göra sånt.. kan inte jag få komma över till er någon dag? brukar känna av saker faktiskt.. om du vill asså :)

kram

2009-06-23 @ 21:36:14
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0