Köttfärsgratäng m Zuccinni.

Det var det som blev till middag idag :) Gjorde ett recept i från Giviktkoll.se & det var verkligen super gott! Snabbt & enkelt lix. Lyxade även till det med efterätt. Grädde,mandarinklyftor,rivernchoklad & nötter. Liam fick även glass i sin efterätt :) Oj,oj vad mätt man blev.orkade inte allting! Inte Liam heller så Alma fick äta upp resten av efterätten. Bra med att göra gratäng är att man kan frysa in eftersom det oftas blir ganska mkt mat över då! Jag fryste in 3 lådor iaf :) Bra för mig att ha om jag börjar kl 12 någon dag & inte hinner äta lunch. Har börjat frysa in allting som blir över nu. Förut brukade vi kasta allt som blev över,vilket slöseri! Nu finns det både Gimat & annan mat som Liam kan äta :)

Nu ska vi göra iordning oss & åka på Cirkus! Bye,bye.

Kommentarer
Postat av: madde

ja det är hur gott som helst :D det brukar jag också äta :D

2009-06-23 @ 21:34:05
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Ja, vad smart att frysa in så man har :D gott det lät...



Var det roligt på cirkusen då? =) Tog du några bilder du kan lägga upp och visa? :D



Kram

2009-06-24 @ 10:29:45
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0