Morgonen

I morse vaknade jag av att telefonen ringde. Det var Bemmaningen som ringde & frågade om jag kunde komma & jobba nu på stört,Nej det kunde jag inte! Vill ha min sista lediga dag kvar :) Liam vaknade också då han som brukar vara svårväckt. Jag ville somna om men Liam gick upp. Så jag gick upp för att kolla vad han gjorde. Då stog han & halvsov mot soffan,gullunge! Tillslut så kom han & myste en stund innan han skulle kliva upp till dagis. Då ringde Bemmaningen igen & frågade  om jag kunde komma & jobba nu på stört igen,Nej sa jag igen! Sen när Liam & Fredrik klev upp så spydde Liam lite grann. Men han åkte till dagis ändå,dom ringer ju om han skulle spy något mera & det var bara lite,kanske en vanlig uppstötning el nått. Han var iaf törstig verkar det som för innan han somnade om igen så var han upp & tog vatten själv & skulle ställa glaset på min kudde medans han skulle ligga i sängen. Oj, va lessen han blev när han inte fick det :( Lillgubben min! Snart ska jag hämta honom.

Nu kommer pappa hem med nya mopeden som ser ut som en fyrhjuling :) Så jag ska ut & kolla på den innan jag hämtar Liam. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0