Power walk :)

Idag har jag & Alma varit ute på en Power Walk i skogen :) Jag som är så rädd för björnar & precis då jag nästan var ute på vägen igen så knakade det till i skogen & Alma som var lös tänkte springa efter,skällde som en galning! Tänk om det var en björn? Usha! Undra hur man skulle reagera om man såg en björn? Jag skulle nog kuta iväg fort som fan jag. Fasst man ska nog inte göra det men tänk paniken.

Snart ska jag hämta Limpan på dagis. Sen ska vi åka & handla :) Gruvar mig liiite faktiskt :P Inte lätt att ha en 2åring med sig när man handlar helt själv kan jag lova! Liam har en tendens att springa ut ur affären när jag packar i varorna. & han går inte in i affären om han inte får en egen kundvagn typ. Men problemet är att när han får en egen kundvagn så kör han på nästan allt & alla & springer runt,runt i affären :/ Ähh,idag ska han bara åka i den stora kundvagnen! Får väll muta lite & köpa ett tuggumi åt honom innan vi går in. Finns ju utanför i dom dära atutomaterna.

Nu ska jag ta in kaninen,vill inte att han ska vara i hagen när vi åker bort. Man vet alldrig vad dom små liven kan hitta på. & nu är han inte ens ute i hagen. Är väll för varmt åt honom antar jag så jag kan lika gärna stänga.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0