Bättre

Ja det blev lite bättre i magen nu, inte jätte bra men bättre iaf. Känns mera som det bränns i magen nu. Kanske magsår? Nee, kan det väll inte vara va? Säkert för alla kakorna igår som sagt!
Usha jag vet inte hur jag ska göra med båtresan som jag, Johanna & Anna har skrivit upp oss på genom jobbet. Vore så roligt att åka iväg en sväng med gänget igen. Men det har blivit så jäkla dyrt! & jag får knappt någon lön denna månad & jag hinner inte få någon mera lön innan den ska betalas :( Samtidigt vill jag göra något innan man börjar jobba i sommar! & under sommaren vill jag hinna med att göra någon liten resa med Liam & Fredrik också. Humm, svårt! Vore så roligt att åka i väg igen med dom som vi gjort året före :) Jaja, vi får se! Ska fundera några dagar till. Om dom åker så åker jag iaf. Pengar går väll att skrapa i hop :) Fasst blir ju mkt pengar som går åt till att tapetsera i huset också! Lite har vi ju lagt undan på ett sparkonto. Vi har även lagt undan till hyran som ska betalas denna månad :) Skönt! Är den ur världen. Gäller att göra så dom månaderna man får bra lön!

Nu har Fredrik åkt till Hudik. Jag sitter här & har tråkigt! Vet inte alls vad jag ska hitta på. Väntar på att få hämta min gopojke! Men han ska inte hämtas förens kl halv 2. Hoppas att tiden går fort! Jag vill bara att telefonen ska ringa nu. Vill så gärna jobba i morgon. Men det verkar inte bli så :( Vet inte varför jag inte får någon tur. Får lite panik! Jag vill ha mera timmar denna månad eftersom jag har haft så lite nu under dessa månader. Men man ska inte ta ett extrajobb för givet bara för att man fått jobba mkt förut. Synd att man alldrig kan få ett fasst jobb nu för tiden pga alla utbildningarna man måste ha. El ja, vissa får ju fasst utan utbildning verkar det som. Jaja, orka bry sej!

I morgon om jag kan ska jag & Liam gå på Minikul med Emma :) Ska blir roligt! Var länge sen sist nu. Tänkt att det redan är Onsdag i morgon! Tyckte det nyss var Lördag jag. Veckorna går så fort nu, Skrämmande fort. Snart är det sommar & Emma får en beis! Gud vad fort det går :) Ska bli spännande att se vad det blir hehe. Jag tror på en tjej jag. Gud vad jag kommer att bli bebis sjuk då. Min grabb är ju ingen bebis längre! Han är en egen individ nu som typ ska göra allting själv. En riktig tuffing. <3 Tror vi ska gå ut & leka sen efter han har ätit mellis. Så skönt väder ute idag. Vår nu!


http://www.youtube.com/watch?v=3qI9Uq3PHIg&feature=related  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0