Dåligt bloggande.

Japp, det har blivit dåligt med bloggandet från min sida dessa dagar. Man kan säga att jag varken har haft tid eller ork till det. Blir så ibland. Jag har väll jobbat mest dessa dagar & kommit hem & tagit hand om disken & städ lix.

Igår blev det melodifestivalen med gotta :) Brukar inte kolla på det men igår blev det av. Tänker inte yttra mig om rätt el fel låt vann för att jag skiter i vilket.

I går jobbade jag ju dagen så åkte iväg vid halv 7 på morgonen. Liam hade stigit upp utan att väckt pappa först. Humm, han hade hällt kaffe fulla golvet som var kvar i kannan sen kvällen före. Släppt ut Alma som hade smitit. När Fredrik vaknade till så satt han i sängen & åt flingor haha. Bus unge! Han har verkligen varit trotsig & busig denna helgen. Mkt därför också jag inte hunnit med & skrivit något. Han har varit som en vilde! Bitits slagits kastat saker mm, inte kul! Men det är ju så under barns trotsperiod. Nu badar han med pappa. Johanna kommer strax & hälsar på oss. Trevligt!

Idag har vi varit ute & byggt snögrottor halva dagen & varit ute & gått till mamma & pappa en sväng & hem igen. Varmt & skönt ute idag! Börjar bli vår tror jag :)

Nu kommer Johanna, skriver mera sen.

Kommentarer
Postat av: Molly

du kan väl inte tycka opera låten var bra. det var en skit låt som vann

heat el alcazar skulle ha vunnit

2009-03-15 @ 18:22:24
Postat av: sofie

Nej! Dom är också dålig bara samma stuk på deras låtar jämmt, tycker hellre opera låten var bättre då

2009-03-16 @ 07:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0