Dollar

Idag bestämmde vi oss för att åka in till Hudik & kika lite. Fredrik skulle köpa en till lärobok för gitarren igen men det blev en till cd. Går inte att lära sig spela ju! Jätte svårt. Vi åkte också på Dollar & kikade. Hittade en jätte fin hissgardin som var för barnrum,edast 20kr! Trodde inte den skulle kosta så lite ju. Jätte fin. Vit med gulliga motiv längst nere. Dom hade även fått in andra saker i samma serie. Tygficka som man hänger på spjälsäng som man kan ha typ nappar i. Sen hade dom fått in jätte fint skötbord i vitt. Var ju ett tag sen jag var på Dollar nu så jag tyckte dom hade fått in mkt nytt.  Haha, Fredrik kom & visade mig en penna & sa att jag skulle trycka ut udden på den. Visst guud vilken stöd jag fick! Var en skämt sak ju. Usha jag hatar stötar. Fasst kul ändå ju haha.

Nu tränar Fredrik gitarr. Jag äter chilinötter. Liam är & ilskas med att han ska diska! Men han får inte det för han ska stå på stolen då & han kan rammla ner. Sen blir det vatten i hela köket! Envisa Liam. Han skulle sitta på fyrhjulingen som är på Dollar när vi var där. Då sa han till alla som gick förbi sån hemma. Haha,visst att han har :P El, ja en i miniatyr då. Gofis!

Nu vill jag att Msn & internett ska bli sig likt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0