....

Nu vill jag att det ska bli Onsdag så jag kan titta runt på internett. Tråkigt att inte kunna prata med folk på Msn! Men snart så kan jag logga in igen,tills nästa gång dom stryper hastigheten. Ingen som lämnar komentarer i bloggen heller :( Fasst förstår iof det eftersom det inte kanske alltid är så roligt att läsa den.Inga bilder kan jag heller inte lägga in. Gud ad beroende man är av internett igentligen.

Undra om det blir Mini-Kul på Onsdag. Fasst hoppas ändå kanske att jag får jobba. Måste få ihop lite timmar nu när det är ny månad! Jaja, får se hur det bli. Roligt hade det varit att gå på Mini-Kul också,träffa lite folk :) Liam tycker ju det är roligt också så. Emma? Ska du gå på Onsdag? Vore roligt att träffas. Se stormagen! :) Mysigt med bebismage ju! *saknar* Fasst mysigt med storkillar också som har flyttat ut ur magen för länge sen :) Gud vad han växer & växer Liam. Helt otroligt igentligen. <3

Vad ska man hitta på nu? Kanske plocka ihop lite? Fredrik är i Hudik han,har han varit hela dagen lång & lagar bil. Tyckte jag hörde en bil nu så kanske att han kommer hem nu,hoppas! Gud vad det blåser ute då!

Skriv en komentar nu :)

Kommentarer
Postat av: Linda F

Störit när dom stryper internet..så blir det för oss oxå ibland.

2009-03-31 @ 10:12:47
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej gumman! :)

Ja, Liam har blivit sååå stor! :)

Jag vet inte hur det blir på onsdag (imorgon), vill ju på Mini-Kul, men jag är förkyld just nu! :/ Får se hur jag mår ikväll/imorgon... Hoppas hoppas.

Vore kul att gå dit och ses :)

Kram på dig.

2009-03-31 @ 10:32:21
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: sofie

Linda: Ja störigt som attans!

Emma: Ok,hoppas att du blir frisk då :)

2009-03-31 @ 11:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0