Förbannad!

Fick äntligen en tid på hälsocentralen kl 11 idag. Kan knappt andas idag för halsen är så sväld! Men Fredrik kunde inte ha Liam medans jag åkte dit. Han måste till garaget. Kan inte direkt ta med mig Liam dit heller när dom ska undersöka mig. Fattar inte vad som är så vikigt med att åka till garaget så fort man vaknar på morgonen. nu har han varit där i flera dagar! Men ingen bil är fixad. Det var bara en rem som hade hoppt av & det skulle gå fort att laga, visst. Mamma får följa med mig idag & passa Liam där. Jag orkar ingenting idag. bara sitta på en stol. Hur ska det gå? Jag har inte sovit ett piss inatt heller. Jag måste bli frisk tills i morgon annars förlorar jag så mkt timmar ju! Måste jobba i hjäl mig nu för att kunna ha råd dom kommande månaderna. Fredrik gör ju inte så mkt heller för att få ett nytt jobb tyvär :( AAA, jag blir fan tokig! Jag bryter i hop snart. Städa måste det också göras. Men jag hinner inte. Hur fan ska jag hinna med allting? Vi skulle även ha börjat packa & sortera ur alla skåp & lådor. Jag hinner verkligen inte göra allt det dära själv! Men vem ska man ta hjälp av? Usha, känns inge bra detta. Hoppas jag får pencelin så jag blir frisk & kan jobba i morgon & börja packa & städa här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0