Föresten

Hade lika läskiga drömmar inatt! Usha, fasst nu var det någon som gjorde illa mig på ryggen! Det känndes så verkligt som någon nöp & tryckte hårt som fan på ryggen. & jag har jätte ont på det stället idag :O Hur kan det vara så? Sen drömde jag en del andra saker också mera som vanliga mardrömmar,detta är mera verkligt lix. Det är som någon gör illa mig på riktigt när jag sover. Kunde ju inte vara Liam, han sov brevid oss inatt. Han kan inte trycka sådära hårt. & kan ju inte vara inbillning efetrsom jag har så ont idag? Jaja, knepigt är det iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var nog fredrik som nöp dig för han blev irriterad på dina snarkningar

2009-03-19 @ 13:31:26
Postat av: Anonym

jag har bytt nu nästa helg så vi kan gå på klädbytardagen

2009-03-19 @ 14:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0