Frisk?

Ja idag känner jag mig frisk, inte helt frisk men nästan iaf. Känner knappt av halsen något & ändå har jag inte tagit värktabletter :) Kännde för att komma ut & göra något idag så vi brummade till Birsta & schoppade loss lite. Blev småkraffs som vanligt som man behöver lix. Måste ju ha te.x mkt lampor till huset så vi köpte en takspot för 99 kr att ha på övervåningen. köpte även en hylla i vitt för 99kr. Skulle ha haft ett nytt databord, kikade på ett vi är intresserad utan så vi får åka dit en gång till & köpa det kanske? Jaja, blev som sagt småsaker som jag inte orkar skriva upp här minns inte ens vad det var för något. Läggs undan tills vi ska flytta. Efter vi varit i dom affärer vi vela gå i åkte vi & köpte mat på donken. Liam ville mest vara i lekrummet så han tog hem sin mat :) Nu är han i bustagen. Han har varit så otroligt duktig min gopojk idag! Inte alls gnällig.

På Söndag fick jag jobb :) Härligt! Fasst ovant att jobba dag. Har 2 dagsturer framför mig nu. Jag som bara jobbar kvällar annars haha. Blir ovant! Förut föredrog jag dagar. nu kvällarna :) Blir så...  Hoppas att jag får mera jobb nu! & hoppas att man håller sig nogorlunda frisk nu då! Annars vet jag inte vad jag gör.

Nu ska jag kika vad Liam gör i badrummet. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0