Hej,hej

Oj, vad trött jag var i morse. fredrik klev upp & skjussa Liam till dagis. Jag sov till halv 10,var länge sen sist :) Skönt & välbehövligt. Fasst kanske inte så bra med tanke på att det inte blev nått pluggande för min del då :( Men ska nog göra en el 2 uppgifter i kväll efter att Liam somnat. Hoppas det inte bli allt försent eftersom jag ska upp tidigt & jobba i morgon. Börjar igentligen inte förens halv 8 men jag ska åka med mamma & hon börjar kl 7 så jag kan lika gärna sammåka med henne.

Idag har jag & Fredrik varit i Hudik. Var in på Ombonat & kikade på alla fina saker,köper gärna hela affären om jag kunde. Fick nöjja mig med 1 tyghjärta som var jätte fint & ett trähjärta med ett motiv på & en liten sak som man hänger upp på någonting. Blev billigt iaf. Gick vidare på facett för att kolla om dom fått in några nya väggord & det hade dom :) Köpte ett som bildade ordet LYCKLIG. Både jag & Fredrik tyckte det var finast. Så nu har jag äntligen mitt väggord :) El,föresten heter dom väggord? Inte sånna man klistrar fasst på väggen utan typ vita bokstäver av trä. Man kan sätta upp dom på väggen el ställa dom på en hylla tex. Jaja, ni förstår säkert vad jag menar. Men sånnadära andra väggord har ju Anna vunnit på Tradera, hon budade på 2st så jag ska få köpa ett av henne :) Det är svart tex lix som man sätter på en vägg. Skit snyggt! Vi längtar nu att få flytta till huset! Få komma i ordning. Här är allt i en enda röra nu. Snart har denna månad också gått. Sen får vi flytta in i mitten på April om vi har tur :) Nice!

Föresten så köpte Fredrik en elgitarr idag som han hade sparat i hop till. Jag tyckte det var skit roligt att spela! Men det var svårt som attans. Fredrik sitter & tränar lite nu men Liam är där & bråkar med honom, haha.BråkLiam. Snart r det klädbytardagen i Hudik! Det ska blir roligt att gå. Syrran ska också med tror jag. Finns så mkt bra & billiga kläder ju. Denna gången är det sommarkläder :) Jätte bra att kunna handla flera kasar med kläder för typ 300kr! Skulle man handla allting nytt så skulle det kosta många tusen! Bättre att köpa begagnat då. Det mesta ser nytt ut & det finns ju skor där också. Visst, man kan köpa lite nytt men inte allting han behöver.

Nu vill jag åka & kika på tapeter. Synd att vi inte vet hur mkt vi behöver. Ska bli skojj den dagen vi ska åka & titta & välja. Vi vet ju iof hur vi ska ha det, men ändå.

Nu ska jag prova att spela lite mera :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När är det klädbytar dag i Hudik och vart?

2009-03-24 @ 08:50:03
Postat av: SOFIE

anonym: den 28e mars på missionskyrkan

2009-03-24 @ 18:26:07
Postat av: Anonym

Missionskyrkan på lör kl 9:00-15:00

2009-03-24 @ 18:26:27
Postat av: Anonym

du skrev sammtidigt

2009-03-24 @ 18:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0