Hemma

Japp, så var det över också. Cellprovet alltså. Gick bra om jag ska vara ärlig. Följde ju med Malin när hon skulle göra sitt 1 timme före mig. Jag fick också komma in samma tid. Skönt! Slapp man gruva sig så länge. Allting gick jätte fort. Vips så var det över. Men visst, det var INTE roligt! Det var obehagligt! & det känndes ganska så knepigt att ligga där & visa sitt lilla privata. Men dom är nog vara skulle jag tro. Fick en jätte snäll barnmorska, tur! Gick på stan en sväng & handlade lite innan jag åkte till Sara. Köpte en ny vårjacka & örhängen. Det var roligt att träffa mahlin & Sara igen. & Keeto :) Han är så gullig den hunden! Jag vill också ha en sådan rasi framtiden. Innan jag åkte hem åkte jag in på Albert & Herbert en sväng & kikade. Köpte en sten med en text på & en leksaksfyrhjuling åt Liam. Han blev så glad för den. nu sitter han på golvet & skruvar på den hehe. lik pappa? Japp, hehe.

Nu ska jag ta & städa! Johanna kommer om en stund tror jag. Ser förjävligt ut här hemma! Usha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå, jag skulle med vilja köpa en ny vårjacka :) vad roligt att shoppa.. men imorgon ska jag till stan och typ bara köpa smink.. inga kläder... menmen :) kul med smink å. helst när man behöver!



skönt att det gick bra på cellprovet, jag måste ju ringa och boka om min tid ja... eftersom jag är gravid.

2009-03-12 @ 18:48:00
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0