Hemma

Nu har jag kommit hem från Hc. Fick göra ett halsprov, visade inte på några bakterier utan snarare på virus! Blev då tokig & sa att jag skulle ha penselin ändå. Fick det som tur är :) Doktorn var verkligen kanon. Han sa att du kan prova pencelin men hjälper det inte ska du tebax på Måndag. Läkaren trode mera att det var körtelfeber eftersom jag har knölar på hela halsen. Nu känns allting bra, just nu iaf. Mamma hade med sig en dunderkur. Hon har ju receptbelagda läkemedel hemma från när hon hade brytit höften. Smärtstillande alltså så jag tog en sådan tablett med 2 st alvedon & det hjälpte på en gång! Härligt. Jag är tacksam att känns mig som människa iaf någon timme! Har tagit min första pencelintablett nu också hoppas att det hjälper. Läkaren sa att jag inte kunde jobba i morgon eftersom det kan smittas! Så jag fick ringa & säga det. Fick en ny tur nästa helg i stället som tur var. Dom var verkligen förstående! Bra sånnahära gånger. Jag är så rädd för att vara sjuk. vet inte varför. Tror att folk tror att man bluffar bara för att man inte rokar jobba el nått. vet inte vad i från jag fått det. Men jag har varit sjuk 2gg på 4 år tror jag & det är väll inte illa. Alltså sjuk i från jobbet.

Nu börjar jag få tebax det onda i halsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0