Klockan

Blev att jag följde med i går. Hann måla klart sknken ändå medans Liam sov middag. Den blev sådär. Vi åkte först till Finflo & hälsade på. Där blev vi bjudna på fika & god mat. Sen skjussade vi Fredriks kusin Anna in till stan & vi åkte vidare till Stormyra en stund. När vi kom hem så började jag måla på mitt 3e prosekt. En hylla. Färgen tog slut så jag är inte klar. Sen blev det skit hemskt eftersom det hade blivit en jätte stor fettfläck på den efter ett ljus! :( Får se om det går att rädda den.

Fredrik sover nnu & klockan är snart 12. Kom på nu i morse att klockan skulle ställas fram 1 timme. Då blev det genast jobbigt & allting blev mkt försenat! Men men.. Håller på att tvätta för fullt nu men tror jag packa i för mkt kläder i maskinen så den orkar knappt snurra. Kanske går sönder om man gör så? Ähh,tror jag inte! Denna gammla maskinen är stark han :)

Nu ska jag försöka få upp Fredrik ur sängen. & Ta av Liam alla filmerna han fått tag på. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0