Måsen

Jag & Liam bestämmde oss för att äta lunch idag på Måsen & det gjorde vi. Blev tacosbuffe,gott. Liam behöva inte betala eftersom han kunde äta med mig. Det tycker jag var jätte bra. Han äter ju knappt något så det känns så dumt att betala 69 kr då. Han åt mest tacoschips & sallad. Tycker inte om köttfärs så värst mkt tror jag. Det var mkt folk där & precis innan vi skulle gå kom ett gäng med tyskar dit. Bra att det går bra för dom iaf! Tror det alldrig har gått så bra för den resturangen som det verkar göra nu. Kan vara för att dom ordnar så mkt & inte tar så mkt betalt. På sommaren har dom ju pubafton nästan varje helg tycker jag & roligt är det där :) Mkt folk! Var ju dit 2 gånger i sommras & har haft roligt varje gång. Hoppas dom kör lika i sommar också.

Nu sover Liam förmiddagsluren. Jag ska göra någon uppgift tror jag. Men det känns inte lockande precis. Fredrik är i garaget han. Idag är jag ju ledig. Kanske ska packa lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0