Moccoagin

Ja, det måste vara den bästa uppfinningen i hela världen just nu! Smet ju in på kiosken på vägen hem från jobbet för att köpa glass, passade dåpå att fråga om dom hade något som kunde lindra för halsont. Har provat alvedon & ipren redan & det hjälpte inget utan blev värre! Det enda hon hade var Moccoagin men hon trode inte det skulle hjälpa när jag hade halsfluss,trode inte jag heller men jag prövar vad som helst för några sekunders lindring iaf. Provade att ta en nästan nyss. Det var sugtabletter lix som smaka mint. Blev knepig i munnen till en början. Men halsen gör inte lika ont längre! El ont gör det men lix det går att härda nu. Går till & med & dricka :) Skönt!  Ska nog ta en Iprem snart för att sänka febern. Jag tål nog inte Iprem föresten tycker smärtan bara blir värre av sånna.

Nu vill jag att mina älsklingar ska komma hem! Saknar dom nu. Liam blir nog förvånad när jag är hemma. Men usha vilka skuldkänslor jag har av allting nu! Både för Liam & för dom på jobbet :( Men nu var vi ändå 3st hade vi varit 2 från början hade jag alldrig lämnat kvar den andra ensam! Men jag känner fortfarande mej dum. Men jag är ju sjuk kan inte hålla på att tänka sådära heller ju :( Vill ringa & be om förlåtelse! Men dom sa att det var såklart ok att jag åkte hem men ändå. Sen att Liam inte kan fara i morgon :( Jag ska fan inte ligga i morgon även hur hög feber jag änn har så ska jag busa med Liam & umgås med honom! Skönt att vara ledig i morgon! Då ska jag bli frisk tills på Torsdag så jag kan jobba!

Nee, nu måste jag lägga mig i badet. Fryser så jag hoppas av stolen! Men ska dricka ett till glas med vatten medans jag kan, lika bra att fylla på lix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0