Noga utvalt

Var in på sidan Noga utvalt ikväll igen. Såklart kunde jag inte stänga ner utan att falla för alla dessa fina saker som finns där. Det är så mkt fint & inte är det så farligt dyrt heller. Synd att frakten gör så att det blir dyrare bara :( Men så är det ju. Tycker det kommer in något nytt hela tiden på sidan. Synd att det är slut i lager på en ljuslykta som jag vill ha i from av ett hjärta! Det är så fint Undra när det åter blir i deras lager tro? Jaja, nu har jag iaf beställt lite andra saker. Vill köpa allting, haha. Jag borde kanske inte beställa igentligen. Har ju en räkning från Ellos också. Men jag kunde inte hålla mig ;) Dessa saker köpte jag.

2st sånna kuddfodral.

En bokstav i from av ett: &

Sinkhjärta som jag ska hänga någonstans.

Kommentarer
Postat av: Linda F

Jag älskar den där sidan.Det finns så mycket fint och till ett bra pris.

2009-03-18 @ 14:31:06
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: sofie

Linda: Ja! Jätte fina saker & bra pris. Jag vill köpa allting :)

2009-03-18 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0