Ny dag.

& den ser väll ut som alla andra dagar gissar jag på. Gå ut med Alma, Plugga & hämta Liam. Packa kanske? Så säger jag varje dag men ändå blir det alldrig av. Sa precis till Fredrik i går kväll att tänk vad mkt det är som ska göras här! & det är inte alls så långt kvar tills vi flyttar ju.Men tråkigt att packa själv också. Fredrik är på Ams idag. Jag rensade ut skänken här för någondag sen iaf. Jag & Liam hjälptes åt att kasta papper.

Nu har dom strypt internett igen tror jag. nu har vi surfat över maxbeloppet då sänker dom hastigheten! Vi ska säga upp detta internett vilken dag som helst & beställa från bredbandsbolaget istället blir samma pris som detta fasst Bredbandsbolaget har snabbare internett. Tror det är 3 ,mån uppsägningstid på detta :( Men man fick inte det andra internett heller förens om 3 mån så det gör det samma. Huvudsaken är att jag inte blir utan internett. Det skulle vara katastrof efetrsom jag pluggar genom det.

Nu ska jag göra iordning mej för dagen! Alma vill gå ut nu. Hon ser sur ut när jag sitter här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0