Rogsta besök

Ikväll följde jag med mamma & mormor till Rogsta. Dom skulle vara barnvakt medans syrran & Christer skulle på möte om nedlägnin av dagiset Alex & Seb går på. När jag skulle dit så körde jag fasst som vanligt! Tog ett tag innan jag kom därifrån. Christer fik skotta som en tok. Usha, nu vill jag ha bara vägar! varför skulle snön komma tebx för? Nu får det vara sista snön. Det är alltd så ju. Man blir överaskad varje år av sista snön. Den är bara för jobbig! Men sen brukar den riktiga våren äntligen komma efter den så man får väll se det så.

Gud vad jag vill att internett ska gå snabbare nu! Vill kunna kika runt. Fasst jag borde väll tänkka på refrängen redan nu med tanke på vilken tid jag ska upp i morgon men det är ingen ide! Är hur pigg som helst. Sov ju länge i morse. Haha,knepigt ändå hur det kan vara. När man var tonåring kunde man sova till kl 2 på dagen. Usha vad hemskt! Nu har man en låång sovmorgon till halv 10 haha. Jag kan tycka att jag får sovmorgon när jag kliver upp kl 7 på morgonen haha.

Just ja, kom på att jag helt glömt bort att plugga :( AA,blir tokig! Jag & skola går inte ihop haha. Igentligen är det ingen bråska men känner ändå paniken komma smygandes. Ska gå in på sidan nu & se om läraren skrivit något till mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0