Soffor?

Jag vill ha nya soffor. 2st 3 sitsiga Ektorps beiga el vita. Fasst vitt är kanske inte så bra när man har småbarn hemma men det är så jäkla snyggt! Beig (stavning) r också snyggt! Man kan ju köpa en beig men sen köpa till vita överdrag som man kan ha ibland. Dom är ju bara att slänga i tvättmaskinen om dom blir lortiga! Synd att man inte har råd. Våran soffa är inte så gammal men jag hatar den! DEn är beig, inte i tyg utan i läder Är nå konstiga fläckar på den som inte går bort :( Sen är det även en hörnsoffa! Hatar hörnsoffor, går inte att möblera med dom ju. I huset har Per exakt sånna Ektorpssoffor som jag vill ha ju. Men dom skulle han ha kvar. Men han hade även ett par andra soffor typ lika men dom var vita. Jag hade velat haft dom som redan står i huset ju! Synd :( Men men :) Kanske man kan få iaf 2tusen för våran soffa? Nee, kanske inte. Men iaf tusen spänn borde man väll få? Kunde sälja den & lägga pengarna på nya! Aja, får se hur det bli i framtiden. Tänk om man kunde vinna lite pengar då. Va? Skulle inte det vara underbart? Johooooo. Kommer nog alldrig att hända mej iaf.

Nu har jag suttit här framför datan allt för länge känner jag! Är så varmt här & jag känner hur huvudvärken kommer smygandes. Ska strax gå ut & ta luft sen hänga tvätten. I morgon blir det Mini-kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0